Starcom

I hård konkurrens med bidrag från hela världen vann Starcom Sveriges kampanj för Nationella HIV rådet i kategorin BEST USE OF DIGITAL LANDSCAPE. Festival of media är världens mest prestigfyllda tävling i mediakreativitet och innovation.

Vinsten hade inte varit möjlig utan ett passionerat teamwork från vår kund Nationella HIV rådet samt alla involverade personer, byråer och våra mediapartners. Speciellt tack till: Reklambyrå: Le Bureau, PR byrå: Westanders, Digital produktion: Acne, Film: B-reel

I hård konkurrens med bidrag från hela världen vann Starcom Sveriges kampanj för Nationella HIV rådet i kategorin BEST USE OF DIGITAL LANDSCAPE. Festival of media är världens mest prestigfyllda konferens och tävling i mediakreativitet och innovation.

Vinsten hade inte varit möjlig utan ett passionerat teamwork från vår kund Nationella HIV rådet samt alla involverade personer, byråer och våra mediapartners. Speciellt tack till: Reklambyrå: Le Bureau, PR byrå: Westanders, Digital produktion: Acne, Film: B-reel

Starcom Norge vann Best USE OF CONTENT, EARNED MEDIA och SOCIAL STRATEGY med Kaizers Orchestra. Starcom Mediavest Group vann totalt sex kategorier och blev utsett till årets nätverk och Starcom Norge till årets mediabyrå.