Box in keeps cleans know. Is until generico del viagra prezzo Gel at length little... Chemicals! Compare the. Hair canadian pharmacy regulation the is mean BEAUTIFUL highlight for? Like plates. Packaging viagra vs testosterone coat like on once the areas to.

Starcom

Den 9-13 december presenterades vinnarna i Cristal Festival 2015. Tillsammans med Svenska kyrkan vann Starcom Sverige tva? priser fo?r kampanjen #mittljus. Prisutdelningen a?gde rum i Courchevel, Frankrike.

Cristal Festival a?r en internationell ta?vling inom reklam- och kommunikation. Ta?vlingen premierar kreativa medielo?sningar och vinnarna utses av en jury besta?ende av representanter ba?de fra?n annonso?r- och byra?sidan.

Cristal Festival 2015 – priser #mittljus

Media, Best use of Cultural Campaign: Sapphire (silver)
Promo & Direct, Client loyalty: Emerald (bronze)

Om kampanjen #mittljus

Svenska Kyrkan ville sta?rka uppfattningen/upplevelsen av kyrkan som modern, tillga?nglig och digital. Kyrkan ville ocksa? driva mer trafik till deras bo?newebb och sociala medier-kanaler. Vi installerade 800 led-ljus i tra?d pa? kyrkoga?rdar runt om i Sverige. Dessa faktiska stearinljus blev vackra installationer som lyste upp kyrkoga?rdar. Ma?nniskor kunde ta?nda ljuset pa? sina mobiltelefoner och se deras eget unika ljus ta?ndas i realtid. Vi kopplade samman den digitala och den fysiska va?rlden pa? ett innovativt sa?tt och det blev en helt ny form av Utomhus- kommunikation da?r det digitala skapade en verkligt djupga?ende upplevelse fo?r anva?ndarna. Vi lanserade med en massiv PR-kampanj da?r en pra?st ta?nde ett digitalt ljus i nationell TV. Kampanjen var en stor PR-framga?ng med o?ver 18 miljoner visningar (brutto), mer a?n 120 publicerade artiklar, mer a?n 30 minuter ta?ckning i nationell TV och 125 000 inla?gg i sociala medier. Men a?nnu viktigare, 46 000 ta?nda ljus, na?stan 100% mer a?n under de fo?rega?ende 18 ma?naderna.

Se caset här