Starcom

Starcom Malmö vinner Grand Prix i Stockholm Media Week för kampanjen ”The Three Dimension Inspiration Campaign” för Mio med motiveringen:
”Vi listar argumenten: För årets bästa insikt där kunderna vill klämma på produkten utan att lämna hemmet. För årets tydligaste
utmaning där man är bäst på papperet men har en klumpig produkt. För en virtuell verklighet mer inspirerande än själva verkligheten. För ett provrum som gifter ihop katalog och hem. Vi studsar i låtsassoffan och ropar ”Do try this at home!””.

Starcom Malmö vinner Grand Prix i Stockholm Media Week för kampanjen ”The Three Diemnsion Inspiration Campaign” för Mio med motiveringen: ”Vi listar argumenten: För årets bästa insikti där kunderna vill klämma på produkten utan att lämna hemmet. För årets tydligaste utmaning där man är bäst på papperet men har en klumpig produkt. För en virtuell verklighet mer inspirerande än själva verkligheten. För ett provrum som gifter ihop katalog och hem. Vi studsar i låtsassoffan och ropar ”Do try this at home!”