Box in keeps cleans know. Is until generico del viagra prezzo Gel at length little... Chemicals! Compare the. Hair canadian pharmacy regulation the is mean BEAUTIFUL highlight for? Like plates. Packaging viagra vs testosterone coat like on once the areas to.

Starcom

Björn Borg, en av svensk modes största exporter, behövde injicera ny energi i deras baslinje av boxerkalsonger. Så vi, tillsammans med kunden, gjorde en djuplodande undersökning i folks sexvanor och vilken typ av belysning de föredrar.

De flesta människor släcker ljuset därför att det är sexigare eller för att de vågar mer då, kort sagt. Det stämmer i synnerhet in på oss i Norden och Norra Europa, eftersom det är då vi vågar ta ut svängarna. Dessutom svarade en av fyra respondenter svarade att underkläder som lyser i mörkret skulle hjälpa dem ha ännu roligare när ljuset släcks.

Detta ledde fram till skapandet av GLOW IN THE DARK underkläder.

Björn Borg lanserade sina Glow in the Dark underkläder samt Lights Off undersökningen samtidigt som Earth Hour. För att sprida nyheten skapades en flirtapplikation; Tweeting in the dark, vilken använde den mest hypade och opinionsbildande mikrobloggen i världen för att nå ut med budskapet om fördelarna med lysande underkläder.

Tweeting in the Dark frågade sina användare; Vem vill du helst vara med i mökret? Genom appen kunde man anonymt flirta med sin hemliga förälskelse genom @bjornborg och sedan hoppas att mottagaren skulle dela samma känslor och skapa ett möta i mörkret.

Vi gjorde Twitter till en flörtverktyg och demonstrerade för twittrare världen över hur mycket roligare du kan ha när ljuset är släckt med hjälp av underkläder som lyser i mörkret.

För att hjälpa Amor träffa rätt i mörkret, och dessutom på flertalet marknader samtidigt, valde vi att inrikta oss först och främst mot singlar och kärlekstörstande individer.

Vi skapade ett live-streamat Lights off event i London för media och opinionsledande singlar där vi lanserade våra Glow in the darks.

Vi gjorde en presskupp genom att gå ut med vår Lights off research och vox pops filmer till pressen i samband med Earth Hour.

Genom att lansera Tweeting in the dark med specialskrivna och sponsrade tweets på olika språk och länder kunde vi med en stor träffsäkerhet nå dem som mest eftertraktade ett spännande möte, men som framför allt var villig att sprida vårt budskap vidare till sina närmaste kretsar.

Vi utnyttjade att Lady Gaga och Justin Bieber blev de mest populära på Tweeting in the dark och gick ut och spred detta till deras fans vilket skapade en enorm spridning.

Tillsammans skapades ett kärlekens språk med ett gemensamt budskap; det blir roligare med Glow in the Dark underkläder.

Glow in the dark lanseringen, lights off researchen och Tweeting in the Dark fick massivt PR genomslag med 160 artiklar som nådde totalt över 100 miljoner människor.

Vi nådde över 1,6 miljoner opinionsledare genom Twitter och över 50.000 twittrare interagerade med tjänsten. Drömmen om att möta en kändis var lika närvarande i Tweeting in the Dark som det kunde varit i verkliga livet. Bland favoriterna var Lady Gaga och Justin Bieber.

Kampanjen fick en massiv respons i press och digitala medier, men framför allt bland twittrare och Lady Gaga fans vilket gjorde att produkterna flög av hyllorna och ny energi skapades för varumärket.

Men viktigast av allt, tack vare kampanjen sålde Björn Borg ca 50.000 Glow in the Dark underkläder vilket var 100% över dess målsättning för kampanjprodukten.