Starcom

lina

Igår utsåg Marknadsföreningen i Stockholm och Sveriges Marknadsförbund ”Årets Marknadschef” i samband med Tendensdagen. Vi blev både glada och stolta över att Lina Söderqvist, marknadschef på Björn Borg, drog det längsta strået.

Stort grattis Lina!

Juryns motivering löd: ”Med nytänkande, tydlighet och iögonfallande kampanjer har vår vinnare lyckats blåsa nytt liv i ett
klassiskt varumärke, trots en begränsad budget. Att allt arbete genomsyras av ett distinkt ställningstagande för mer kärlek i världen – rätten att få älska
vem man vill, var man vill – bidrar inte bara till att förändra attityderna till varumärket, utan även attityderna i samhället i stort”.

Vi vill även passa på att gratulera Carina Herly, Taxi Stockholm och Jonas Eklöf, Samsung Electronics till nomineringen.

Vi på Starcom ska göra allt vi
kan för att ni skall vinna nästa år!